zaterdag 22 oktober 2016

Creaties van restjes stof

Die lapjesmand komt maar niet leeg. Tussen het haken door werd de naaimachine ook nog ingezet.
Ik vond dat hij te lang stil had gestaan.
Dus ging ik aan de slag. Eerst op Pinterest wat ideeën zoeken, ik wilde tasjes maken voor aan de autostoelen te hangen, bestekbakjes en een leuk mandje voor mijn haakwerk.

Wat een leuke creaties vond ik,  het stof werd geknipt, de naaimachine werd klaar gezet en aan de slag.





Omdat het heerlijk weer was, sleepte ik de naaimachine zelfs de tuin in.




Na een paar uurtjes naaien waren mijn projectjes klaar.

Mijn prinsessen waren heel blij met hun tasje voor in de auto. Ze deden er allemaal leuke spulletjes in voor onderweg. Een zonnebril, leesboekjes, muziek en nog veel meer. Zelf hadden ze de tasjes versierd met knoopjes die ik nog in een pot had zitten.





Mijn bestekbakjes kon ik goed gebruiken op vakantie in ons keukenblok van de vouwwagen. Voorgaande jaren lag het bestek los in de lade. Nu lag het lekker geordend, direct voor het grijpen.





In mijn laatste naai-uurtje maakte ik nog een mandje voor mijn haakwerk.

Er liggen nu nog een paar lappen klaar voor het volgende naai project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten