zaterdag 1 oktober 2016

Zomers haakproject

En zo, komt er ook een einde aan mijn tweede haakprojectje.
Begin mei kocht ik op wolplein.nl een haakpakket voor een zomerse omslagdoek. Het pakket bestond uit 2 bollen Lang Yarns Mille calorieën en een patroon. Dit garen bestaat voor 75% uit scheerwol en voelt zacht aan. Het wordt ook gebruikt om sokken te maken en zal dus ook lekker warm aanvoelen op een koude zomerdag.
Omdat ik niet juiste haaknaald had, bestelde ik meteen een setje haaknaalden in een mooi mapje. erbij.


Aan de slag ermee. Na een twee weken, kwam er al een klein hoekje van de omslagdoek te voorschijn.


In de zomervakantie haakte ik flink door. Gelukkig was het warm genoeg in augustus en had ik hem niet nodig. Hij is wat aan de kleine kant geworden, net groot genoeg om de schouders te bedekken. Dus binnenkort nog 2 bolletje bestellen, om hem wat groter te maken.

Het eindresultaat laat ik jullie zien als hij helemaal klaar is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten